tisdag 14 juli 2009

Bad day!!!!

Alla som renoverar vet att vissa dagar är sämre än andra. Idag var en sådan dag. Vi skulle göra en liten "grej" här hemma men den lilla grejen blev plötsligt så mycket större och tog nästan hela dagen. Samt att den innebär en del jobb framöver som jag inte har räknat med. Men men " thats life..."

Som tur är såfick vi veta en rolig överraskning som gjorde min dag så mycket roligare!!! Så helt plötsligt så stog jag och bakade 21,15 och smålog för mig själv.

Tänkte visa lite bilder från min skåne resa. Detta är två bilder utanför butiken "a mouse in i house". Jag gilla stenläggningen och det fina planket. Tyvärr så tog vi inga bilder innifrån. Men alla som har vägarna förbi måste åka dit!!









Denna fina lampa fick min sambo i födelsepresent av mina föräldrar köpt i nämda butik. Visst är den fin. Men än så länge har den inte fått någon plats. Men det kommer...





Ville även passa på att visa mitt fynd från ladgården. Har inte målat den än och vet faktisk inte om jag ska göra det. Färgen är lite ljusgrå och den passar bra in bland allt det vita.






Trevlig kväll!! Kram

11 kommentarer:

Grodmamman sa...

Hoppas att ni får en bättre dag idag!:)
Det var verkligen snyggt med planket och stenläggningen på bilden. Skulle passa ute hos er någonstans!:)
Vad blev det för bak efter att jag förgyllt er dag?!
Här är det mur som gäller idag och jag röjer i tvättstugan, jätte kul, inte!:)
Kram

Hanna sa...

Så trevlig blogg och fina bilder.
Hanna

chokladblomma sa...

Fina bilder!
Trist när det krånglar med renoveringen. Hoppas att det löser sig på ett bra sätt.

Vi funderar på om vi kanske är lite intresserade av en liten kissemiss ändå...;) Jag hör av mig!

Ha en bra dag!
Kram

Annas skattkammare sa...

Hej! Tack för din kommentar "hemma hos mig". Trevlig blogg du har. Jättefin byrå du hittat, jag hade absolut behållt den så.
Kram /Anna

marita blücher sa...

Hej Jenny,
Tusen tack för din rara kommentar och berömmande ord om min butik på din blogg - de gör mig väldigt stolt och glad ! Hoppas att du blev nöjd med dina inköp och välkommen åter.
Önskar dig en fortsatt skön sommar.
Kram/Marita

chokladblomma sa...

Vill bara tacka för den trevliga eftermiddagsstunden!! Barnen tyckte det var jättekul ute hos er! Eller "ättekul" som den lille säger...;)

Ha det så bra!
KRAM

Grodmamman sa...

Så lillebror är ute och läser bloggar!:)
Men du, vi har större barn här hemma än vad ni har. Sonen har inte varit hemma på hela dagen och dottern har haft kompis, så vi har nästan varit helt själva!:) Då hinner man få en hel del gjort om man är effektiv!
Kram

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

hej svejs!!verkar ju va en mysig butik..vackert utanför!!
mysigt med kattungar!

kram

Lilla huset på prärien sa...

Hej!

Åh konserten var ju helt underbar! Thåström var verkligen i sitt esse och jag glömde tid o rum när jag tittade på. Det var supertrevligt att få ha sin man lite för sig själv också, utan några barn medverkande *ler*.

Vilken härlig tur du har haft med både loppis hos Mari och sen besök hos A mouse in a house!!

Kram Jenny

♥ Fyra årstider sa...

Jag önskar att vi hade mer stenläggning här hemma. Det ser så fint ut.
Kram Lotta

Snövita drömmar sa...

Ja byrån var verkligen jätte fin! Fin blogg du har också. Ha en jätte bra dag!