måndag 12 maj 2008

Skåp!

Min Byrå!
Denna byrån hittade jag i Lidköping. Jag har gått och kollat på den jättelänge. Just nu så står den i vårt kök men jag kommer nog flytta den när vi är färdiga i dom andra rummen.
Här är det fint väder idag..än så länge. Så det blir nog trädgårdsarbete idag. Vi har grejat i vår trädgård i en månad nu och jag har shoppat en hel del blommor.
Sen så håller vi på att ta bort rabatterna runt vårt hus och en rabatt vid gräsmattan. Det var total oordning och kaos i dom.
Så jag har gjort en ny vid vårt brygghus. Så idag blir det fotografering och sedan visning för er av vår trädgård.






Kramar Jenny

6 kommentarer:

In my house sa...

Hallo,,, vilket jättefint skåp =)
Loppisen som vi va på ligger i Moheda! Typ vid Växjö om du vet vart de ligger???
Där fanns sååå himla mycket fint,,, önskar att man hade haft 4-5 släp med sig =)

Natti natti kram j

Grodmamman sa...

Kul att se ett nytt inlägg ifrån dig! Ser fram emot att få se era nya rabatter.
Kram

Sara sa...

Hejsan
Vilket fint skåp, ska bli kul att se er trädgård.
Kram Sara

IKT i min vardag sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
IKT i min vardag sa...

Hej!

Vad kul att hitta till en ny bloggare, välkommen!

Det var ett jättefint skåp du fått tag på!

Kram

Anonym sa...

halloj! va kul med en "ny" blogg, iallafall är den nya för mig.. toppenfina bilder du visar, gillar dina blomsterarrangemang!!

vilken present att få två änglapållar, jag har tittat på dem länge :)

ser fram emot att se fler bilder från trädgården :)här hemma har jag också praktiskt taget bott ute, men de senaste dagarna har solen gått i ide.. synd!!

tack för de snälla orden om min blogg, det värmer :)

stor kram sara