torsdag 11 september 2008

Höst!




Hej Alla!


Idag har jag haft en trädgårds dag. Jag har plockat in allt från trädgården, klippt gräset och röjt. Så nu känns det verkligen som höst.


Har även haft en del att tvätt och röja inne. För förra veckan var vi i Tunisien. Min pappa fyllde 60 år i somras och han avstod att ha fest utan bjöd min familj och min brors familj på semseter istället. Super snällt!! Så vi bodde utanför en stad som hette Hammamet. Vi bodde på ett hotell som hette Samira Club och det var "All inclusive". Det är andra ggr vi bor på all inclucive och vi gör det inte igen. Båda gångerna har maten varit dålig...

Men det har varit en vecka med sol och bad. Dessutom lärde Hilda sig gå där nere så vi har haft fullt upp.

Det var också kul att få umgås med min brors familj för vi träffar inte dom så ofta. Ibland är det så tråkigt att vi har så långt till varandra.

Nu är det dax att sluta för nu så ska jag hämta Vilgot på dagis!

Kram Jenny

2 kommentarer:

Grodmamman sa...

Vad duktig du har varit då!:) Här ser jag allt som borde göras, men sedan går jag in!
Kul med ett nytt inlägg också!:)
Kram

chokladblomma sa...

Hej igen!
Fina bilder!
Nu gav du mig lite dåligt samvete... för jag har massor att göra i trädgården och inget är gjort... Kanske lite i helgen?
Ha en trevlig helg!
Kram A