tisdag 25 mars 2008

Dags att börja!

Hej alla bloggare!


Nu har jag kikat på era bloggar så länge och fått så mycket tips och inspiration från er.


Dessutom har jag fått en snabbkurs av min kära svägerska på hur man gör inlägg och lägger in bilder här.

Så nu börjar jag att visa upp mitt hem. Vi har köpt min sambos mormors hus. Det var för ca 2 år sen och mycket har hänt sen dess. Vi har verkligen röjt ur huset från och börjat om på nytt. När man dessutom har två barn så får det ju ta den tid det tar. Nu börjar ju våren komma och nu längtar vi ut till vår trädgård som har blivit glömd under åren som vi har renoverat. Idag tänkte jag börja visa bilder från vårt kök. Håll tillgodo och jag hoppas att någon får inspiration...



Så här såg det ut från början. Vi visste då inte vad vi gav oss in på...


Min pappa i rivningstag!



Köket precis på plats! Ni kan ana min son och sambo.


Så här ser det ut just nu. Fortfarande återstår en hel del jobb och inredning.









8 kommentarer:

Smycka dig sa...

oj vad fint ni gör och du är ny bloggare kul......

Köket blir ju underbart...

Lycka till i fortsättningen;)

Häls Lotta

tindra lite mera sa...

Vilket fint kök och kul att få "följa" med i eran renovering,lyktorna underbara!
Kram Katarina

Sara sa...

Köket ser jättefint ut. Kul med en ny bloggar, själv började jag i februari. Jag kommer att följa din sida med stort intresse.
Kram Sara

Grodmamman sa...

Kul att se att du kommit igång! Var kul även för mig med en uppdatering! Hoppas att du fortsätter nu.
Kram

Marie sa...

Hej!
Tack för din kommentar hos mig, självklart får du länka!
Erat kök ser jättefint ut! Vet precis vilket enormt jobb det är att totalrenovera ett hus. Ser fram emot flera bilder!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

Kannor och karaffer sa...

Åh så fint det blev i ert nya kök. Gillar också väggen i ert sovrum med riktiga stockar.....

Söta lyktor också - vill ha ;-)

Kommer gärna in och tittar mera hos dig!

Hälsn.
Ann

HEMMA HOS LINNÈA sa...

Hallo
Vad kul med en till i Bloggfamiljen, välkommen...
Vilket härligt kök du har fått, stort och rymligt.
Ha en skön vecka
Kram Liselotte

Donna Gotlib sa...

such a beautiful new kitchen.

You have a very interesting blog.

Cookie Sunshine

http://www.cookiesunshine.com