onsdag 26 mars 2008

Mammalyx!

Hej!

Vill passa på att rekommendera dessa två underbara krämer...som egentligen är alldeles för dyra för min "mammalediga" plånbok. Men när jag såg mig i spegeln så kände jag att jag var tvungen att ha något som verkligen är bra! Har haft dessa krämer någon gång tidigare och dom är verkligen superbra och DRYGA!






Tänkte också visa bilder på mina underbara tulpaner som jag har köpt. Längtar tills snön har smält och man kan fortsätta att jobba i trädgården. Jag mår så bra när man kan räfsa och påta i jorden. Så just nu längtar jag efter våren.

Håller på att ta bort alla rabatter runt huset och gör en ny rabatt på vår baksida. Där ska dessa tulpaner få bo sen...


6 kommentarer:

Sara sa...

Jag använder Mary Kay inte heller billigt, men det är värt att lägga lite extra pengar på sånt tycker jag. Fina bilder på blommorna!
Kram sara

Maria sa...

Villken fin blogg du har!!

Linneagården sa...

Hej!
Kul att hitta till nya fina bloggar.
Gillar verkligen eran timmervägg i sovrummet -fantastiskt!

Ibland behöver man kosta på sig lite dyrare krämer, även fast man är småbarnsmamma!

Kram! /madelene

Grodmamman sa...

Det är till att ha kommit igång nu! Hoppas att du fortsätter nu. Det är ju nästan så att jag börjar känna press på att göra inlägg jag också!*ler* Ska försöka göra ett imorgon.
Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Roligt att hitta till en ny härlig blogg! Kommer gärna igen!

Jes

Maria sa...

Visst länka på, bara kul!
Så du kommer ifrån Skillinge, har en kompis som kommer där ifrån. Vi brukar åka dit och gå på loppis!