torsdag 27 mars 2008

Trött mamma-några energi tips tack!

Hej!

Idag är det en trött mamma som bloggar.
Min dotter Hilda är förkyld och har 38-39 garders feber. Hon hade RS-virus i Dec och sen dess så blir förkylningarna tuffare för henne!
Så hon har sovit jättedåligt och då även jag. Hon har haft så svårt för att somna så igår var hon vaken mellan 14,00-22,00...snacka om övertrött!

Tänkte passa på att visa min nya radio. Jag tycker att både Roberts Radio och Tivoli radion är jättesnygga. MEN dom är för dyra för mig just nu. Så denna radio hittade jag på Claes Olsson för 149;- (tror jag). Sen så lämnade jag den till min pappa som tycker om att måla. Så han sprayade den vit. Resultatet blev OK. Lite färg läckte in på "framsidan". Men då måste man kolla riktigt noga! Jag är dessutom inte så petig så den får duga.

Här har vi underbart väder idag så jag ska pälsa på dottern och gå och hämta min son. Sen blir det picnic ute med nybakade kanelbullar...mums!

Ha en bra dag! Tack för alla kommentarer. Det är så roligt att läsa dom!!!!






7 kommentarer:

Maria sa...

Håller med, lite väl dyra. Finns så många bra billiga kopior!
Jo det är fotbollsföreningens loppis. Min kompis heter Camilla och är 27år, tror jag. Hon har en syster som heter Lina och en bror, som jag inte kommer ihåg namnet på!

Sara sa...

Hejsan

Hoppas att det är bättre med lilltjejen. Min systers dotter hade rs-virus när hon var bebis och hon är nästan jämnt sjuk, inte kul. Radion blev ju jättefin, absolut i samma klass som Roberts radio. Synd att allt ska vara så dyrt, men när man är händig kan man ju fixa till det riktigt snyggt!
Sara

Sara sa...

Hej igen

Blir superglad om jag får vara med på din länklista!
Sara

Jes/Vita villa vila sa...

Å du får så gärna länka, det är jätteroligt!

Hoppas din lilla dotter snart blir frisk! ♥

Kram Jes

Vardagstugg sa...

villa bara säga att du har ett väldigt gulligt namn på din dotter :-)

Annelie

Millas hem sa...

Hej där!
Håller med dig om priset. Ville oxå ha en Tivoli men de andra "låter" nog lika bra! Så det fick bli en lite billigare variant!
Hoppas ditt barn kryar på sig, och att de andra klarar sig, har själv två små som "drar" hem en hel del från dagis! OFTA!!
Kram Camilla

Maria sa...

Hej, jag igen!
Jo det är samma Camilla, världen är liten!